יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

ביה"ס כצנלסון (חולון) - סיפורי בראשית

נתבקשנו לייצר מסדרון בנושא סיפורי הבריאה. ביה"ס כצנלסון הוא בי"ס לאומנויות הבמה
לכן מיד עלה רעיון של לייצר במסדרונות ביה"ס תאטרון בובות להנאת התלמידים 

באותה המתכונת רצינו גם לעשות תאטרון צלליות במסדרון שהיה אמור להיות מוקדש למספרים ואותיות והתחלנו לבנות דמויות מגניבות

לצערנו הפרוייקט נקטע באיבו בגלל קשיי תקשורת עם ביה"ס, בכל זאת היה לי חשוב להציג את הפרוייקט (כי אני חושב שהוא מעולה) וגם להגיד כמה מילים על החיבור הלא מובן מאליו בין חזות בתי הספר, החוויה ההתנסותית של התלמידים במרחבים הבית ספריים וההתגייסות של המערכת הבית ספרית לתהליך של בחינת המובן מאליו, יצירת יש מאין וחינוך מחדש כלפי פנים וחוץ כאחד

כל אלו הם צעדים הכרחיים, מלאי פוטנציאל הבטחה, אפשרויות ואתגרים ואני שמח על כל בי"ס שאני מכיר שלוקח על עצמו להיות מוביל מגמה, ונחשון חינוכי בדרך לבתי ספר עדכניים, מלהיבים ומצליחים יותר

אני גאה ונרגש לקחת חלק בעיצוב בתי הספר של המחר עוד היום

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Translate